TURBINŲ REMONTAS – KAIP MANOTE, KIEK GALI KAINUOTI TURBINOS REMONTAS?
9 iš 10 vairuotojų, paskambinę klausia vienintelio dalyko: “Kiek pas jus kainuoja, turbinos remontas?” Atsakysime paprastai: turbinos remonto kaina dažniausiai svyruoja nuo 140.- iki 270,- Eur.
Tačiau… Labai gaila, kad beveik niekam iš klientų nerūpi kaip turbina bus remontuojama, kokios dalys bus dedamos, kokia bus garantija ir svarbiausia yra tai,
kad niekas net neįtaria – kad turbinos “Šiaip sau negenda”… Apie tai dabar ir paskaitykite.
5 PRIEŽĄSTYS, DĖL KO SUGEDO TUBINA:
SUGADINTAS KATALIZATORIUS ARBA DPF FILTRAS
Nr.1
Turbinas patys pradėjome remontuoti dar 2005 metais. Ir galime drąsiai teigti, kad pagrindinis tubinos gedimo kaltininkas beveik visada yra netvarkingas katalizatorius. Arba kitaip tariant, neprižiūrėta išmetimo sistema, labiausiai įtakoja turbinos ilgaamžiškumą. Katalizatoriai turi keletą gedimų, kurie ir yra didžiausi kaltininkai, jeigu subyrėjo turbokompresorius:
Užsikimšęs katalizatorius
Sutrupėjęs katalizatorius
Šie katalitinio neutralizatoriaus, dar vadinamo katalizatoriumi, gedimai įtakoja turbinos atraminių guolių tarnavimo laiką ir karštosios sparnuotės fizinį nusidėvėjimą.
Katalizatoriaus užsikimšimas sugadina guolius, ko pasekoje mes turime atsiradusį disbalansą, o trupančio katalizatoriaus nuolaužos nuolat bombarduoja karštosios turbinos dalies kriauklę, kurioje savo darbą dirba turbinos sparnuotė. Todėl galima teigti, kad katalizatoriai gali sugadinti dvi vietas turbokompresoriuje:
Turbinos atraminiai guoliai
Karštoji sparnuotė
Taigi, tai išorinis poveikis, kuris sugadina turbinas per tam tikrą laiką. Ir jeigu atliekamas turbinos remontas, kurio metu statomas naujas kartridžas (pagrindinis turbinos mechanizmas) neapžiūrėti, kokios būklės yra išmetimo sistema – paprasčiausia didelė klaida. Po kurios antras turbinos remontas garantuotas.
TEPALO SLĖGIS VARIKLYJE IR TURBINOJE
Nr.2
Tepalo slėgis turbinoje – gyvybiškai svarbus kiekvienam turbokompresoriui. Jį galima būtų palyginti su oru žmogui. Negavęs oro turbūt ilgai neišgyvena nei vienas gyvas organizmas vaikščiojantis sausumoje. O turbinos, negavusios tepimo, gyvenimas netrunka nei keletos minučių. Viskas lekia lauk, o jeigu dar sūkiai dideli, jos lūžta akimirksniu.
Todėl jeigu pastebėjote užsidegusią tepalo lemputę prietaisų skydelyje – pirmu taikiniu važiuojate į bet kurį artimiausią autoservisą ir prašote, kad patikrintų tepalo spaudimą variklyje.
Užsidegusi tepalo lemputė prietaisų skydelyje
Atminkite vieną paprastą dalyką: be tepalo spaudimo pirmiausia pažeidžiama turbina, o po to jau variklis. Turbinos remonto kaina dažnai dar įkandama. Tačiau, kas liečia variklio remontą – pinigai daug didesni. Ir retai kada užtenka 1000,- eurų remontui.
ŠIUKŠLĖS IŠ DEGIMO KAMEROS
Nr.3
Šiukšlės iš variklio degimo kameros ir išmetimo kolektoriaus – taip pat labai dažnas turbinos gedimo kaltininkas. Šiuo atveju, taip pat, kaip ir sutrupėjusio katalizatoriaus, nukenčia turbinos sparnuotė, esanti karštojoje dalyje. Taigi, ką mes vadiname šiukšlėmis:
Trūkusių žiedų gabaliukai
Nuolaužos nuo vožtuvų
Kieti kaip akmuo suodžių nuosėdų dariniai
ŠIUKŠLĖS IŠ VARIKLIO TEPIMO SISTEMOS
Nr.4
Reiktų suprasti, kad turbinos ilgaamžiškumui svarbus ne tik tepimas. Bet geras, idealiai švarus tepalas – su pagerintomis tepimo savybėmis. Jeigu tepale turime drožlių, susikoksavusių suodžių darinių – smulkūs turbinos tepimo kanalai gali užsikimšti bet kada.
Kas bus tada? Nebebus tepimo ir… bus daug išlaidų. Todėl mes ne tik savo automobiliams, bet ir savo klientams visada rekomenduojame keisti tepalus kas 10.000 km, nors gamintojas nurodo, kad galima su jais važiuoti 15,000-20,000 km
Susikoksavęs tepalas
Metalo drožlės tepimo sistemoje
SVETIMKŪNIS ĮSIURBIME
Nr.5
Daug rečiau, tačiau taip pat pasitaiko, kad šaltoji turbinos sparnuotė pažeidžiama, atlekiančiais į ją oro filtro gabaliukais. Tai pati rečiausia gedimo priežąstis. Nes, šiais laikais vairuotojai sugeba daug labiau atlikti savalaikį techninį aptarnavimą ir … ant gero oro filtro nebetaupo.
Dabar apie tai, ką privalote žinoti, jei reikia pakeisti automobilio katalizatorių Kas keičia katalizatorius Vilniuje Kaune Klaipėdoje? Kontaktai šone arba tinklapio apačioje – skambinkite dabar !
UŽSIKIMŠO? TECHNIKINĖ? REIKIA NAUJO? NAUDOTO?
Nepraėjote techninės apžiūros? Padėsime. Surasime Jums naują, naudotą katalizatorių ar sutvarkysime tą patį, jei tai įmanoma.
Užsikimšo katalizatorius? Sutvarkysime ne tik katalizatorių, bet ir išsiaiškinsime kodėl taip atsitiko…
Reikalingas naujas katalizatorius? Padėsime ir čia. Surasime ir pastatysime naują katalizatorių už gerą kainą. Suteiksime garantiją be ridos apribojimų…
Neturite laiko daug skaityti? Tuomet skambink ir klausk dabar – atsakysim greitai ir tiksliai
Žinote viską patys? Tačiau norite būti užtikrinti, kad pasikeitus katalizatorių, problema bus išspręsta? Atlikite papildomą IDS patikrą pas mus. Ir gauk garantiją darbams
Reikia katalizatoriaus kainos? Turime visokiausių gamintojų – rinksitės patys. Kainos telefonu – Nuo Iki – ir ne kitaip. Mūsų katalizatoriai su tauriaisiais metalais. O jų kainos keičiasi kasdien.
TURBINŲ REMONTAS – KAIP MANOTE, KIEK GALI KAINUOTI TURBINOS REMONTAS? 9 iš 10 vairuotojų, paskambinę klausia vienintelio dalyko: “Kiek pas jus kainuoja, turbinos remontas?” Atsakysime paprastai: turbinos remonto kaina dažniausiai svyruoja nuo 140.- iki 270,- Eur. Tačiau… Labai gaila, kad beveik niekam iš klientų nerūpi kaip turbina bus remontuojama, kokios dalys bus dedamos, kokia bus […]