DPF FILTRAI – KĄ SU JAIS DARYTI?
IŠPJOVIMAS / IŠPROGRAMAVIMAS VALYMAS AR NAUJAS?
KĄ MES DAROM?
Jūs turbūt nepatikėsite, kad 5-kiems iš 10 vairuotojų, kuriems užsidegė dpf lemputė suodžių filtro nei keisti, nei šalinti nereika. Tačiau taip yra.
Atlikus normalią šios vietos patikrą diagnostiką, diagnozė būna dažnai priešinga 5 penkioms prieš tai darytoms diagnostikoms.
Tad prieš priimant sprendimą kažką daryti su suodžių filtru, pas mus apsilankyti ir patikrinti dpf filtrą daug nekainuos…
- Dpf filtro diagnostika
- Dpf filtro valymas, plovimas Kaune Vilniuje Klaipėdoje
- Dpf filtro išprogramavimas ir pašalinimas
- Nauji vokiški Dpf filtrai
- Naudoti Dpf filtrai su garantija
Ar žinojote, kad automobiliai nuo 2003 metų, turi tokius automobilių katalizatorius, kuriuose viename bakelyje yra ir dpf filtras. Dpf filtrai skirti sulaikyti į aplinką išmetamus suodžius, kurie yra pagrindiniai ir labiausiai aplinką teršiantys dyzelių degimo metu susidarantys skilimo produktai. Šių kietųjų kietųjų dalelių filtrų tarnavimo laikotarpis labai priklauso nuo važiavimo stiliaus ir aplink variklį funkcionuojačių agregatų teisingo veikimo.
UŽSIKIMŠO DPF FILTRAS? PADĖSIM!
Dpf filtrų valymas, išprogramavimas, keitimas, nauji, naudoti dpf filtrai, garantijos ir klaidingos dpf fap filtrų diagnozės. Apie viską plačiau žemiau.
KODĖL UŽSIKEMŠA DPF FILTRAS?
Privalote suprasti, kad katalizatorius ir suodžių filtras – du skirtingi elementai.
Jeigu katalizatoriaus struktūra atvira, tai suodžių filtro skylutės gale praėjimo nėra. Tokiu būdu Dpf filtras savyje sukaupia tam tikrą suodžių kiekį.
Po to, pasiekus tam tikrą kiekį, privalo įvykti savaiminis suodžių išdeginimas – kitaip šis procesas dar vadinamas Dpf regeneracija.
O štai šioje vietoje ir prasideda visos problemos
Per daug nesiplečiant į regeneracijos ypatumus galima pasakyti taip – nuo suodžių filtro regeneracijos priklauso kiek ilgai ir nepriekaištingai veiks Dpf filtrai.
KODĖL NEVYKSTA REGENERACIJA?
Taigi, jau išsiaiškinom, kad norint, kad bet kuris dpf filtras veiktų ilgai, jis turi valytis pats – ant automobilio.
Jeigu užsikimšo kietųjų dalelių filtras – reiškia sąlygos įvykti savaiminei Dpf valymo procedūrai buvo netinkamos.
Dabar apie tai, kodėl nevyksta regeneracija? Bendrai galima pasakyti taip, jog yra dvi priežąstys, dėl kurių ji nevyksta, – tai trumpi atstumai (arba vairavimo ypatumai) arba gedimai variklio skyriuje.
Kitaip – jo viduje ir aplink jį.
Dar viena priežąstis – tai neoriginalus Dpf filtras – bet apie tai atskira tema
Taigi pagrindas – 3 priežąstys:
- Vairavimo ypatumai
- Gedimai variklio skyriuje
- Originalus Dpf filtras ar ne
DPF FILTRO VALYMAS – SU GARANTIJA
Pirmas klausimas, kurį užduosite paskambinę bus toks ” Ar atliekate Dpf filtrų valymą?” Taip… Sekantis bus bus toks: ” Ar apsimoka valyti dalelių filtrą?” Į šį klausimą atsakysime telefonu. Nes nėra vieno teisingo atsakymo per telefoną…
Turėtumėte žinoti, kad dpf filtro valymas niekada negarantuoja, kad laimingai važiuosite 200.000 kilometrų. Pasakas, apie nerealias garantijas, galite pamiršti. Nes…
Filtras gali nepataisomai užsikimšti bet kada, nes tai nėra katalizatorius. Kietųjų dalelių filtras – tai protinga suodžių gaudymo sistema, kurioje išvalytas elementas dar negali garantuoti visos sistemos sklandaus veikimo.
Ir dar… Turite suprasti, kad niekas nesiruošia Jums valyti suodžių filtro 5 kartus per metus nemokamai…
DPF IŠPROGRAMAVIMAS – KOKIA KAINA?
Daug kas jau yra girdėję apie suodžių filtro išprogramavimą. Tačiau, tai tik iš pirmo žvilgsnio atrodo nepatikimas darbas. Deja, tai turbūt vienintelis kelias, kuris nesiurbia jūsų pinigų.
Žinoma, jeigu tas programavimas atliekamas ne bet kaip ir ne iš bet kur traukiant koreguotų failų sprendimus. Viską galima atlikti labai gerai…
Taip… Yra daug nuomonių šiuo klausimu. Gaila, tačiau nuomonę šiais laikais formuoja internetas. Daugelis baiminasi, kad programinis Dpf Fap filtro išjungimas gali sugadinti variklio valdymo bloką ECU – kompiuterį.
Kitiems kyla klausimas – ar suodžių filtro išpjovimas nepakenks varikliui kažkokiu neaiškiu būdu.
GAL PIGIAU?
Tačiau viską galima atlikti ir labai pigiai. Tada išlaidų turėsite… labai daug. Išleisite ne vieną šimtą eurų, o galbūt ir daugiau nei tūkstantį… Tik po to sužinosite, kad… pasirinkote pigiausiai savo programavimo paslaugas pasiūliusį meistriuką…
Nesvarbu ar tai bus katalizatoriaus išpjovimas, ar tai bus Dpf suodžių filtro pašalinimas su išprogramavimu – pagrindinis veiksnys, lemiantis sklandų TA apžiūros praėjimą – yra “apatinis” – tai yra idealus išpjovimo darbas. Jeigu po atlikto išpjovimo, vizualiai konstrukcija nėra pažeista, jums niekas neturi teisės padaryti įrašo “Pažeista IDS konstrukcija”. Nes pažeista konstrukcija – tai matomos virinimo siūlės neleistinose vietose.
Neturite laiko daug skaityti? Tuomet skambink ir klausk dabar – atsakysim greitai ir tiksliai
Užsikimšo dpf filtras? Nepraėjote techninės apžiūros, nes kažkas baisiai išpjovė dpf filtrą?
Automobilis netraukia? Dūmina baltais dūmais? Ryja daugiau kuro ? Skambinikite dabar ! Išspęsime visus klausimus ir vienoje vietoje.
Žinote viską patys? Tačiau norite būti užtikrinti, kad pasikeitus ar išplovus katalizatorių, problema bus išspręsta? Atlikite papildomą dpf patikrą pas mus. Ir gauk garantiją darbams
Užidegė dpf filtro lemputė skydelyje? Kažkas patikrinoir pasak, kad reikia keisti kietųjų dalelių filtrą arba jį išprogramuoti?
Stop ! Nėra kur skubėti – pasitark su mumis dabar ! Patarsime kaip geriau, pigiau ir saugiau išspręsti šią problemą. Nepatikėk specifinių darbų bet kam !
Reikia dpf filtro kainos? Turime visokiausių gamintojų – rinksitės patys. Kainos telefonu – Nuo Iki – ir ne kitaip. Mūsų dpf filtrai su garantija. O jų kainos keičiasi kasdien.
Visų pirmiausia turite žinoti, jog geras duslintuvų remontas galimas tik ten, kur yra specialiai paruošti meistrai. Ir ne šiaip sau tai sakau. Paruošti – reiškia, kad duslintuvų meistrai turi sugebėti ne tik virinti preciziškai.
Reikia žinoti daug plačiau, todėl visi duslintuvo virinimo darbai bei programavimo darbai negali būti atliekami “Bet kaip”. Nebent jums nesvarbu, kas bus kai reikės važiuoti į TA (techninių apžiūrų centrą) arba jei ruošiatės artimiausiomis dienomis parduoti automobilį turguje.
UŽSIKIMŠO? TECHNIKINĖ? REIKIA NAUJO? NAUDOTO?
Nepraėjote techninės apžiūros? Padėsime. Surasime Jums naują, naudotą dpf filtrą ar sutvarkysime tą patį, jei tai įmanoma.
Užsikimšo dpf filtras? Sutvarkysime ne tik dpf kietųjų dalelių filtrą, bet ir išsiaiškinsime kodėl taip atsitiko…
Reikalingas naujas suodžių filtras? Padėsime ir čia. Surasime ir pastatysime naują dpf filtrą už gerą kainą. Suteiksime garantiją be ridos apribojimų…
Norint darbą atlikti profesionaliai – reikalingos ne tik žinios žinios, ne tik profesionali įranga. Reikia iki galo išbaigtų ištestuotų sprendimų!
Tel.: + 370 670 12120
NEBIJOK PASKAMBINTI! MOKAM KALBĖTI KULTŪRINGAI!
IR ATSILIEPSIM NET IKI 22.00 h (beveik visada)…
GERAS/BLOGAS KIETŲJŲ DALELIŲ FILTRO IŠJUNGIMAS?
AR TIKRAI VISI TAI DARO VIENODAI?
Jeigu jau nutiko taip, kad nusprendėte pašalinti šį paskutinių penkiolikos metų išradimą, reikės susirasti, kas gerai išpjauna ir profesionaliai išprogramuoja dpf filtrą.
Tačiau, kaip surasti ir kur ieškoti tokių meistrų?
Atrodo pašalinti regeneracijos algoritmo procesus iš ECU gali kone kiekvienas autoelektrikas Kaune Vilniuje ar Klaipėdoje.
Tačiau realybė yra kitokia, nes gerai tai gali padaryti tik keletas tikrų autoelektronikos specialistų Lietuvoje apskritai…
DPF FILTRO IŠPROGRAMAVIMO KAINA IR JOS PASLAPTYS –
KELETAS ŽODŽIŲ APIE TAI, “APIE KĄ NIEKAS GARSIAI NEKLABA”
Paspauskite ir paskaitykite apie tai, ko niekas niekam nepasako. Sužinokite, kodėl skiriasi programinio kodo korekcijos darbo kainos. Sužinokite tai, kas yra svarbiausia – jeigu nenorite “papulti” ant pigaus pasiūlymo kabliuko…
Tai reiškia, kad daugelis nežino, ką daro… Taip yra todėl, kad galima įsigyti netgi labai brangios įrangos, tačiau pačiam nereikia nieko sugebėti.
Keletos mygtukų paspaudimu galima išprogramuoti kietųjų dalelių filtrą naudojantis tam tikra programine įranga. Tokie darbai kainuoja labai pigiai, o kai kas net programuoja veltui…
Tačiau čia ir slepiasi visi “įdomūs automobilio” variklio darbo nuotykiai, kartu su elektronikos “stebuklais” po tokių nemokamų sprendimų…
Todėl reikia labai gerai atsirinkti, kam patikėti šiuos darbus. Nes jeigu šis primityvus programavimo metodas bus su programinėmis klaidomis, automobilio variklio darbas bus ne tik nukrypęs nuo standarto, tačiau prasidės variklio mechaninės grupės komponentų nusidėvėjimo procesas. Jis nėra greitas ir pajaučiamas tik nuvažiavus ne vieną tūkstantį kilometrų.
Blogai atliktas dpf programavimas gali būti pastebėtas tik specialisto, kuris ECU žemėlapiuose ir lentelėse “nardo kaip žuvis vandenyje”. Tačiau surasti, kur pati programa atliko pakeitimus be galo daug laiko reikalaujantis darbas.
Tiek, kiek sugaištama laiko ieškant klaidos, klientui gali kainuoti 5 kartus brangiau nei atstatyti originalią ECU valdymo programą ir atlikti dpf filtro išjungimą taip, kaip iš tiesų priklauso.
DPF/FAP SUODŽIŲ FILTRO IŠPROGRAMAVIMO NAUDA
Tiems, kuriems kyla klausimas “Ar apsimoka išprogramuoti dpf fap filtrą?” Atsakysime keletu sakinių.
Visų pirma, jeigu tvarkingai ir profesionaliai bus išjungtas kietųjų dalelių filtras, bei meistriškai išimtas iš išmetimo sistemos (fiziškai) – nauda bus tokia:
Tiems, kurie turi klausimą “Ar sumažės kuro sąnaudos pašalinus dpf filtrą” gali nusiraminti, nes jos tiek teoriškai tiek praktiškai, negali būti tokios pačios kaip filtrui esant automobilyje.
Paprastas pavyzdys būtų toks – paimkite pagalvę, prispauskite ją prie veido ir bandykite stipriai pūsti. Sutikite, nėra kažkas neįmanomo, tačiau reikia pasistengti… nes pagalvė trukdo…
Variklis taip pat stengiasi nugalėti šitą pasipriešinimą. Tam atiduodama papildomos energijos. O energija – tai kuro sąnaudos!
Kiek sumažėja kuro sąnaudos išėmus suodžių filtrą? Pasakysime paprastai ir aiškiai. Daugiausiai ekonomijos pajaučia Toyota automobiliai. Kitaip sakant tie modeliai, kurie turi papildomą penktą purkštuką.
Kam reikalingas penktas purkštukas dyzeliniuose automobiliuose? O gi tam, kad būtų įmanoma kuo geriau atlikti suodžių filtro regeneraciją. Kitaip sakant suodžių filtro išdeginimą.
Šitą pasipriešinimą labiausiai jaučia turbokompresorius. Jeigu kietųjų dalelių filtras yra paskutinė išmetamųjų dujų stotelė (neskaitiant toliau einančių išmetimo bakelių), tai prieš jį dar stovi ir katalizatoriai – to reikia nepamiršti.
Taigi turbina turi įveikti keletą katalizatoriaus elementų ir dažniausiai besikemšantį dpf filtrą. Turbinos atraminiai guoliai – pati jautriausia vieta turbinoje. Ir kaip tik jie turi “pakęsti” visą šitą atgal skriejančią išmetamųjų dujų bangą.
Dar vienas įdomus dalykas – tai, kad pati turbina gali sugadinti visą suodžių filtro mechanizmą. Apie tai, kaip genda turbinos ir dėl ko, galite paskaityti čia: Turbinų remontas – http://www.turbinuservisas.lt
Tikrai rasite vertingos informacijos ir apie grandininius gedimus ypač dyzelinių variklių sistemose
O tai reiškia, kad kuo katalizatorius ilgiau išliks švarus, tuo turbina ilgiau tarnaus taip pat. Tarp katalizatoriaus ir suodžių filtro kartais yra labai nedidelis atstumas. Kalba eina, kai jie montuojami viename bakelyje.
Ne pirmos jaunystės Dpf Fap filtras ne tik pats kemšasi suodžiais, bet sugeba prinešti jų taip pat ir į katalizatoriaus korius. Neaišku, kodėl gamintojai sugalvojo tokią konstrukciją, tačiau tai greičiausiai buvo ne tik “kilnūs ir inžineriškai grįsti tikslai”
Taigi palengvinus variklio darbą, pailgės ir jo tarnavimo laikotarpis. Na, o jeigu dar programiškai pašalinsime ir EGR vožtuvą, bei oro filtrą pakeisime į pralaidesnį – variklis tarnaus, kaip kad seno antikvarinio Mercedes Benz automobilio.
Konsultacija (registracija) iki 22.00 h
BŪK PROTINGAS – SKAITYK :
Perskaitei? Laikas veikti!
Skambink
DPF SUODŽIŲ FILTRAI PAGAL MODELĮ:
(Pasirink savo ir žiūrėk ką mes pasiūlysime)
AUDI A4 A6 A8 Q5 Q7 A3 IR KT. DPF SUODŽIŲ FILTRAS – GALIMAS VALYMAS. DPF IŠPROGRAMAVIMAS IR IŠJUNGIMAS
ALFA ROMEO DPF SUODŽIŲ FILTRAS – GALIMAS VALYMAS. DPF IŠPROGRAMAVIMAS IR IŠJUNGIMAS
BMW DPF SUODŽIŲ FILTRO VALYMAS ARBA IŠĖMIMAS/IŠPROGRAMAVIMAS/PAŠALINIMAS
CHEVROLET CAPTIVA IR KITŲ MODELIŲ DPF/FAP FILTRO VALYMAS/IŠPROGRAMAVIMAS
CITROEN DPF KIETŲJŲ DELEIŲ FILTRAS – VALYMAS, IŠPROGRAMAVIMO DARBAI ARBA NAUJAS
CHRYSLER SUODŽIŲ DPF FILTRAS – VALYMAS ARBA IŠPROGRAMAVIMAS
DACIA DPF
FIAT CHROME 1,9 JTD DPF FILTRO IŠĖMIMAS ARBA VALYMAS
FORD DPF 2,0 2,2 DYZELIO FILTRAI KIETŲJŲ DALELIŲ FILTRO IŠPJOVIMAS, VALYMO PASLAUGOS ARBA NAUJO KAINA
HYUNDAI SUODŽIŲ FILTRAS NAUJAS ARBA NAUDOTAS. VALYMAS ARBA IŠPROGRAMAVIMAS
HONDA ACCORD CRV – NAUJAS DPF IŠPROGAMAVIMO BŪDAS JAU EGZISTUOJA IR ŠIAM MODELIUI
JEEP CHEROKEE DPF FAP FILTRAS IR JO PAŠALINIMAS BEI PLOVIMAS (LABAI RETAS VARIANTAS)
LAND ROVER DISCOVERY, RANGE ROVER SUODŽIŲ FILTRO IŠJUNGIMAS/ŠALINIMAS ARBA VALYMAS
MAZDA 3, 5 IR KITŲ MODELIŲ DPF FILTRAS SU PROGRAMAVIMU IR IŠPJOVIMU ARBA VALYMAS
MERCEDES BENZ DPF FILTRAS NAUJAS AR NAUDOTAS? KAINA VALYMO IR PAŠALINIMO?
OPEL 1,9 2,0 ZAFIRA MERIVA ASTRA INSIGNIA SIGNUM DPF FILTRAI IR JŲ IŠPROGRAMAVIMAS
PEUGEOT DPF FILTRAI IR JŲ PROGRAMINIS IŠJUNGIMAS. VALYMO KAINOS KLAUSKITE.
RENAULT KATALIZATORIAUS 1,9 2,0 DPF VALYMAS ARBA IŠĖMIMAS
SAAB KATALIZATORIAUS 1,9 3,0 DPF VALYMAS AR IŠJUNGIMAS
SEAT SKODA KATALIZATORIAUS 1,9 2,0 DPF VALYMAS ARBA IŠĖMIMAS
SUBARU KATALIZATORIAUS 2,0 DPF VALYMAS ARBA IŠĖMIMAS
SUZUKI KATALIZATORIAUS DPF VALYMAS ARBA IŠĖMIMAS
TOYOTA COROLA AVENSIS YARIS VERSO AURIS IR KT KATALIZATORIAUS 2,2 2,0 1,4 DPF VALYMAS ARBA IŠĖMIMAS IŠPROGRAMAVIMAS
VOLKSWAGEN GOLF PASSAT MULTIVAN TIGUAN IR KT KATALIZATORIAUS 1,9 2,0 DPF VALYMAS ARBA IŠĖMIMAS
VOLVO KATALIZATORIUS 1,6 2,4 DPF SUODŽIŲ FILTRAS IR JO PAŠALINIMAS ARBA PLOVIMAS/VALYMAS
PASIRINK : MENIU KATALOGAS
Katalizatoriai:
- AUDI KATALIZATORIUS
- ALFA ROMEO KATALIZATORIAI
- BMW KATALIZATORIUS
- CITROEN KATALIZATORIUS
- FORD KATALIZATORIUS
- FIAT KATALIZATORIUS
- HYUNDAI KATALIZATORIUS
- HONDA KATALIZATORIUS
- LEXUS KATALIZATORIUS
- MAZDA KATALIZATORIUS
- MERCEDES KATALIZATORIUS
- MITSUBISHI KATALIZATORIUS
- NISSAN KATALIZATORIUS
- RENAULT KATALIZATORIUS
- OPEL KATALIZATORIUS
- KIA KATALIZATORIUS
- SAAB KATALIZATORIUS
- SKODA KATALIZATORIUS
- TOYOTA KATALIZATORIUS
- PEUGEOT KATALIZATORIUS
- VOLKSWAGEN KATALIZATORIUS
- VOLVO KATALIZATORIUS
PARTNERIAI:
Tam tikriems automobiliams galime pasiūlyti katalizatorių ar dpf filtrų nuomą. Šis būdas leidžia sutaupyti tik tuo atveju, kai suodžių filtro vertė yra didesnė nei 450,- Eurų. Apie tai plačiau čia – Dpf filtro / katalizatoriaus nuoma Kaune Vilniuje Klaipėdoje
Taip pat padedame išspręsti problemas, kai reikalingas Nox davilkis, liambda zondas ar Adblue skysčio dozatorius