KĄ RINKTIS? ADBLUE REMONTAS AR IŠPROGRAMAVIMAS?

Neveikia Ad Blue sistema? Norite, kad būtų atliktas AdBlue remontas? AdBlue išprogramavimo kaina Jums per didelė? Tuomet  paskaičiuokime, kiek gali kainuoti Adblue remonto kaina…

ADBLUE DIAGNOSTIKA – KĄ ĮMANOMA PADARYTI  PO TO?

adblue isprogramavimas vilnius kaunas klaipeda

Adblue gedimai diagnostika remontas isprogramavimas isjungimas

  • Kompiuterinė Adblue diagnostika – nustatome Adblue skysčio kiekį ir tankį, sandarumą ir pajėgumą Adblue siurblio
  • DNox 1 ir DNox 2 sistemos elementų valymas, praplovimas ir kalibracija
  • Adblue valdymo, padavimo ir dozavimo sistemų remontas
  • AdBlue dalys – Adblue dozatorius, AdBlue siurblys, AdBlue filtrai, AdBlue remonto komplektai, Adblue purkštukai
  • AdBlue išprogramavimas, jei remonto kaina per didelė

ADBLUE GEDIMAI – KODĖL GENDA?

SCR sistemos pasirodė dar 2007 metais. Praktiškai iki 2009 metų jokių gedimų kaip ir nebuvo. Niekam nebuvo įdomu kaip reikia suremontuoti Adblue, o apie kokį nors nestandartinį problemos sprendimą apskritai nebuvo net kalbos.

Tada prasidėjo pokyčiai visoje vilkikų ir automobilių rinkoje. Masiškai pradėjus gaminti ir montuoti SCR sistemas atsirado ir naujų Adblue skysčio gamintojų. Atsirado ir būdų, kaip pasigaminti Adblue skysčio patiems. Tada pradėjo gesti ir SCR sistemų komponentai.

KAIP VEIKIA ADBLUE – VIDEO 3D

REGISTRACIJA ADBLUE DIAGNOSTIKAI:

Patikrinsime AdBlue sistemą taip kaip suprantame mes. Kad kažkas darė  AdBlue diagnostiką ir padarė savo išvadas bei pateikė sprendimo metodus – tai dar nereiškia, kad bus būtent taip,  o ne kitaip…

Su AdBlue yra lygiai ta pati situacija kaip ir su turbinos remontu ar egr vožtuvais.

Visiems atrodo viskas kaip ir aišku, tačiau nupirkus vieną ar kitą detalę, pasirodo, kad problema buvo kažkur kitoje vietoje. Ir tada prasideda vėl viskas iš pradžių…

variklio galios dininimas

Automobilio IDS centras Vilniuje Kaune Klaipėdoje

ORIGINALUS AdBlue  IR MĖLYNAS SKYSTIS BAKELIUOSE – KAS GERIAU?

Daugelis turbūt nežino, kad AdBlue parsiduoda kaip benzinas, dyzelis ar LPG dujos. Tai yra prekiauti galima tik tam tikrose vietose ir su atitinkama licenzija.

Kitas reiklalas, kai kalba eina apie išpilstytą skystį bakeliuose. Tai nėra originalus Adblue, nebent tai tas pats gamintojas, kurio produkcija „bėga“ iš kolonėlės pistoleto.

Bakeliuose parsiduoda karbamido ir distiliuoto vandens tirpalas. Kuris gali būti tiek geras, tiek ir „blogas“. Blogas ir gadinantis AdBlue sistemas yra toks, kuriame proporcijos bent šiek tiek skiriasi nuo originalo.

ADBLUE REMONTO KAINA – KOKIA JI?

Mes kaip jau ir išsiaiškinome, kokie komponentai sudaro SCR sistemą. Dabar belieka tik sužinoti, kiek kainuoja tų komponentų remontas.

Pavyzdys: AdBlue valdymo bloko remontas su pakeitimu, jeigu pirkti naują, dažniausiai siekia nuo 600-700 eurų iki 2500 eurų vilkikams.

Adblue siurblys apie 350-450 eurų, Adblue dozatoriaus kaina taip pat apie 350-500 eurų. Kas įdomiausia, kad pakeitus bet kurį elementą, niekas negali garantuoti, kad po mėnesio nereikės vėl keisti to paties elemento.

TODĖL AR VERTA REMONTUOTI AdBlue – KLAUSIMAS BEVEIK RETORINIS

Su išmetimo sistemų remontais yra toks įdomus dalykas – nesvarbu ar tai būtų katalizatoriaus keitimas, ar dpf filtrai ar AdBlue sistemos gedimų šalinimas – niekam nėra realios garantijos…

Išskyrus tų sistemų išprogramavimą ir fizinį pašalinimą. Kodėl? Todėl, kad neįmanoma pašalinti priežąsčių, kurios išaukia šių sistemų gedimus. Taškas.

Nauji dpf filtrai gali užsikimšti po poros dienų, katalizatorius gali sugadinti turbinos ir eilė kitų dyzelinių kuro sistemų gedimų, AdBlue genda rečiau, tačiau tai ne tai – ko norėtų bet kuris klientas

Daugiau įdomios  informacijos rasite čia:

http://www.dpffiltras.lt

http://www.egrvoztuvas.lt

http://www.dpfvalymas.lt

KAS YRA ADBLUE SISTEMA IR KAM JI REIKALINGA?

  • AdBlue – tai novatoriška selektyviosios katalizinės redukcijos (SCR) technologija: kitaip – tai yra išmetamųjų dujų apdorojimo sistemos dalis, kurios pagalba sumažinamas azoto oksidų skaičius iki šiuo metu didžiausio galimo minimumo.
  • Naudojant tokią išmetamųjų dujų sistemos valymo technologiją „AdBlue“ įpurškiamas tiesiai į išmetamąjį vamzdį – tai sukelia cheminę reakciją, sumažinančią žalingą azoto oksidų emisiją ir paverčianti ją aplinkai nepavojingu azoto ir vandens garų mišiniu.
  • „AdBlue® – tai švarus, nekenksmingas, nedegus ir bekvapis skystis, kurį sudaro 32,5% karbamido bei 67,5% vandens.

KOKIOS YRA ADBLUE SĄNAUDOS?

Reikia žinoti, kad Adblue tirpalo sąnaudos tiesiog proporcingos kuro kokybei: kuo jis nešvaresnis, kuo daugiau jame yra sieros, tuo sąnaudos didesnės.

Jos dar didėja krentant oro temperatūrai, tad nepalankioms aplinkybėms sutapus, AdBlue poreikis gali išaugti ir dvigubai (iki 10 proc.), tai reikia žinoti planuojant maršrutus bei šio tirpalo įsigijimo kiekius.

Dar dažnai pamirštama: įsigyjamo AdBluekaina taip pat tiesiog proporcinga jo sunaudojamam kiekiui. Vienas litras skysčio bakelyje paprastai yra dvigubai brangesnis už jo litrą, įsipiltą iš, tarkim, 1000 litrų IBC konteinerio.

KAS KIEK LAIKO REIKIA PAPILDYTI ADBLUE?

Paimkime pavyzdį naujausius Opel automobilius, ginkluotus pažangiausia SCR technologija, kuri leidžia saugoti aplinką taip, kaip geriau niekas dar iki šiol nesugalvojo. Tai liečia, žinoma, dyzelinu varomus automobilius.

Taigi, yra 3 pranešimų tipai, kada reikia papildyti AdBlue skystį. Bet kuriuo atveju, viską matome prietaisų skydelio indikacijoje:

  • Kai iki papildymo likusi rida yra 2 400 km (arba mažesnė, priklausomai nuo suvartojimo) – integruotame kompiuteryje trumpam užsidega įspėjamoji lemputė.
  • Kai iki papildymo likusi rida yra < 1 750 km – pasirodys įspėjimas, kuris bus kartojamas kiekvieną kartą užvedus variklį.
  • Kai iki papildymo likusi rida yra 900 km – įspėjimas mirksi tol, kol papildote baką.

AR ADBLUE TIRPALAS GALI SUGADINTI KATALIZATORIŲ?

SCR sistemoje naudojamas karbamido tirpalas, Europoje paprastai vadinamas bendriniu tapusiu koncerne “GreenChem” sukurto preparato AdBlue vardu, itin jautrus priemaišoms, todėl gamintojai jo nepilsto antrą kartą netgi į bakelius, kuriuose jis anksčiau buvęs.

Beje, tai yra viena iš pagrindinių priežasčių, kodėl jo neįmanoma pasigaminti patiems: pramoninėje gamyboje naudojamas specialus jonizuotas vanduo, o naudojant paprastą kalkės vis viena užkimš katalizatorių, jo efektyvumas palaipsniui mažės, tad Vakarų Europoje galima susilaukti didelių nemalonumų.