TURBINŲ REMONTAS KO NEŽINO VAIRUOTOJAI

TURBINŲ REMONTAS – KAIP MANOTE, KIEK GALI KAINUOTI TURBINOS REMONTAS?

9 iš 10 vairuotojų, paskambinę klausia vienintelio dalyko: „Kiek pas jus kainuoja, turbinos remontas?“ Atsakysime paprastai: turbinos remonto kaina dažniausiai svyruoja nuo 140.- iki 270,- Eur. Tačiau… Labai gaila, kad beveik niekam iš klientų nerūpi kaip turbina bus remontuojama, kokios dalys bus dedamos, kokia bus garantija ir svarbiausia yra tai, kad niekas net neįtaria – kad turbinos „Šiaip sau negenda“… Apie tai dabar ir paskaitykite.

turbinu remontas ir restauravimas

Turbo remontas Vilniuje Kaune Klaipėdoje – turbinuservisas.lt Vieta, kurioje ne tik dirbama, bet ir galvojama…

5 PRIEŽĄSTYS, DĖL KO SUGEDO TUBINA:

Trubinu servisas Vilniaus Kauno Klaipėdos mieste

Turbinos gedimo priežąstys – geras turbinų servisas Vilniuje Kaune Klaipėdoje – turboremontas www.katalizatorius.lt

*******

SUGADINTAS KATALIZATORIUS

Nr.1

Turbinas patys pradėjome remontuoti dar 2005 metais. Ir galime drąsiai teigti, kad pagrindinis tubinos gedimo kaltininkas beveik visada yra netvarkingas katalizatorius. Arba kitaip tariant, neprižiūrėta išmetimo sistema, labiausiai įtakoja turbinos ilgaamžiškumą. Katalizatoriai turi keletą gedimų, kurie ir yra didžiausi kaltininkai, jeigu subyrėjo turbokompresorius:

  • Užsikimšęs katalizatorius
  • Sutrupėjęs katalizatorius

Šie katalitinio neutralizatoriaus, dar vadinamo katalizatoriumi, gedimai įtakoja turbinos atraminių guolių tarnavimo laiką ir karštosios sparnuotės fizinį nusidėvėjimą.

turbinos restauravimas

Turbinos restauravimas – ar galima nekreipti dėmesio į katalizatoriaus būklę?

Katalizatoriaus užsikimšimas sugadina guolius, ko pasekoje mes turime atsiradusį disbalansą, o trupančio katalizatoriaus nuolaužos nuolat bombarduoja karštosios turbinos dalies kriauklę, kurioje savo darbą dirba turbinos sparnuotė. Todėl galima teigti, kad katalizatoriai gali sugadinti dvi vietas turbokompresoriuje:

  • Turbinos atraminiai guoliai
  • Karštoji sparnuotė

Taigi, tai išorinis poveikis, kuris sugadina turbinas per tam tikrą laiką. Ir jeigu atliekamas turbinos remontas, kurio metu statomas naujas kartridžas (pagrindinis turbinos mechanizmas) neapžiūrėti, kokios būklės yra išmetimo sistema – paprasčiausia didelė klaida. Po kurios antras turbinos remontas garantuotas.

TEPALO SLĖGIS VARIKLYJE IR TURBINOJE

Nr.2

Tepalo slėgis turbinoje – gyvybiškai svarbus kiekvienam turbokompresoriui. Jį galima būtų palyginti su oru žmogui. Negavęs oro turbūt ilgai neišgyvena nei vienas gyvas organizmas vaikščiojantis sausumoje. O turbinos, negavusios tepimo, gyvenimas netrunka nei keletos minučių. Viskas lekia lauk, o jeigu dar sūkiai dideli, jos lūžta akimirksniu.

Todėl jeigu pastebėjote užsidegusią tepalo lemputę prietaisų skydelyje – pirmu taikiniu važiuojate į bet kurį artimiausią autoservisą ir prašote, kad patikrintų tepalo spaudimą variklyje.

  • Užsidegusi tepalo lemputė prietaisų skydelyje

Atminkite vieną paprastą dalyką: be tepalo spaudimo pirmiausia pažeidžiama turbina, o po to jau variklis. Turbinos remonto kaina dažnai dar įkandama. Tačiau, kas liečia variklio remontą – pinigai daug didesni. Ir retai kada užtenka 1000,- eurų remontui.

ŠIUKŠLĖS IŠ DEGIMO KAMEROS

Nr.3

Šiukšlės iš variklio degimo kameros ir išmetimo kolektoriaus – taip pat labai dažnas turbinos gedimo kaltininkas. Šiuo atveju, taip pat, kaip ir sutrupėjusio katalizatoriaus, nukenčia turbinos sparnuotė, esanti karštojoje dalyje. Taigi, ką mes vadiname šiukšlėmis:

  • Trūkusių žiedų gabaliukai
  • Nuolaužos nuo vožtuvų
  • Kieti kaip akmuo suodžių nuosėdų dariniai

ŠIUKŠLĖS IŠ VARIKLIO TEPIMO SISTEMOS

Nr.4

Reiktų suprasti, kad turbinos ilgaamžiškumui svarbus ne tik tepimas. Bet geras, idealiai švarus tepalas – su pagerintomis tepimo savybėmis. Jeigu tepale turime drožlių, susikoksavusių suodžių darinių – smulkūs turbinos tepimo kanalai gali užsikimšti bet kada.

Kas bus tada? Nebebus tepimo ir… bus daug išlaidų. Todėl mes  ne tik savo automobiliams, bet ir savo klientams visada rekomenduojame keisti tepalus kas 10.000 km, nors gamintojas nurodo, kad galima su jais važiuoti 15,000-20,000 km

  • Susikoksavęs tepalas
  • Metalo drožlės tepimo sistemoje

SVETIMKŪNIS ĮSIURBIME

Nr.5

Daug rečiau, tačiau taip pat pasitaiko, kad šaltoji turbinos sparnuotė pažeidžiama, atlekiančiais į ją oro filtro gabaliukais. Tai pati rečiausia gedimo priežąstis. Nes, šiais laikais vairuotojai sugeba daug labiau atlikti savalaikį techninį aptarnavimą ir … ant gero oro filtro nebetaupo.

SUGEDO TURBINA?

NEŽINOTE KĄ DARYTI?

SKAMBINKITE DABAR!

katalizatoriai duslintuvai suodziu filtrai

Visų išmetimo sistemų remontas vienoje vietoje katalizatorius.lt

Leave a Reply

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *