NEPRAĖJOTE TECHNIKINĖS? KODĖL TAIP ATSITIKO?

KODĖL NEPRAEITA TECHNINĖ APŽIŪRA DĖL KATALIZATORIAUS IŠPJOVIMO?

Kiekvieną dieną susiduriame su šiuo reiškiniu, kai vairuotojai nepraeina technikinės dėl baisiai-tragiškai išpjauto katalizatoriaus… Nors prieš tai keletą kartų praėjo ir viskas buvo gerai. Tokia situacija labai dažnam vairuotojui būna lyg lietus iš giedro dangaus… Kai išpjovimo tikslas – pasipelnyti, bus negerai. Kai išpjovimo tikslas – protingas katalizatoriaus remontas, siūlės bus sutvarkytos taip, kad nereikės jaudintis dėl TA ateityje.

KALTOS VIRINIMO SIŪLĖS – KURIŲ NESUTVARKĖ PJAUNANT!

Ar žinojote, kad išimti išpjauti katalizatorių galima taip, kad niekas nepasakys – kad jo nėra. Ar žinote, kodėl taip niekas niekada nepjauna? Todėl, kad nematomas išpjovimas kainuoja dvigubai daugiau nei paprastos siūlės palikimas. Kitaip sakant, laikas kuris skiriamas pjovimo žymėms šalinti kainuoja dvigubai.

PAS MUS NEMATOMAS IŠPJOVIMAS

PAPRASTAS IŠPJOVIMAS – PIGU ŠIANDIEN, TAČIAU BRANGU RYTOJ!

NEMATOMAS IŠPJOVIMAS – BRANGIAU ŠIANDIEN, RAMYBĖ ATEITYJE

Išpjautas katalizatorius gali būti vienam automobiliui labai nedidelė problema (nes galima nupirkti naują ir pabaigti techninės apžiūros procedūrą), o retesniam automobilio modeliui gali kainuoti ne vieną šimtą eurų. Bet dabar apie viską iš eilės.

TECHNINĘ APŽIŪRĄ GALIMA PRAEITI! BET TIK SU JUVELYRIŠKAI ATLIKTU KATALIZATORIAUS AR DPF FILTRO IŠPJOVIMU

Nesvarbu ar tai bus paprasto katalizatoriaus išpjovimas, ar tai bus automobilio Dpf suodžių filtro pašalinimas su išprogramavimu – pagrindinis veiksnys lemiantis sklandų TA apžiūros praėjimą – yra „apatinis“ – tai yra idelaus išpjovimo darbas. Jeigu po atlikto išpjovimo, vizualiai konstrukcija nėra pažeista, jums niekas neturi teisės padadryti įrašo „Pažeista IDS konstrukcija“

KODĖL KAŽKAS IŠPJOVĖ KATALIZATORIŲ?

***********

TECHNINE APZIURA IR ISPJAUTAS KATALIZATORIUS

  • Automobilių pardavėjai

Katalizatoriai anksčiau buvo pjaunami masiškai. Kai tik automobilis kirsdavo Lietuvos sieną, jau būdavo rezervuotas laikas katalizatoriaus išėmimui. Už katalizatoriaus pridavimą vidutiniškai kiekvienam pardavėjui gaudavosi papildomas 100 eurų.

Pardavus 200 automobilių gautųsi nemenka suma.  O kol TA atstovai šio reiškinio nefiksavo kaip išmetimo konstrukcijos grubaus defekto, viskas ėjosi visiems puikiai.

Tačiau nuo 2016 metų sugriežtinus ekologijos normas kiekvienam automobiliui priklauso turėti sveiką ir veikiantį katalizatorių.

  • Kai trūksta 100,- piniginėje

„Draugai patarė išpjauti katalizatorių – ar verta?“ Tokių klausimų pilni automobilių forumai. Žinoma, yra ir visada bus tokių, kurie iš savo automobilio gali išimti bet ką, kad tik „pasidarytų“ papildomą šimtinę euriukų. Kam „bėda“, o kam „iš po baliaus pritrūko“.  Ir jeigu kompanijoje bent vienas išsipjovė katalizatorių, tai dažniausiai greitai išsijaus visi.

Tačiau, jeigu vairuotojai žinotų, kiek kainuoja nusipirkti naują katalizatorių ir viską atstatyti į savo vietas, apie tai gerai pagalvotų… Naujo katalizatoriaus kaina – kartai sunkiai protu suvokiama, tačiau šioje vietoje „sausas iš balos neišlipa niekas“

NEPRAĖJAI TECHNINĖS APŽIŪROS? SKAMBINK!

katalizatoriaus kaina Kaune Vilniuje

KAS YRA SVEIKAS KATALIZATORIUS?

************

Sveiki katalizatoriai – tai reiškia, kad negali būti matoma jokių pjovimo žymių. Visokie „kleckai ir varvekliai“, nuo greito ir pigaus suvirintojo darbo jau senai krisdavo į akis varant technikinę. Tačiau nebuvo tokio nurodymo – „nepraleisti automobilio TA su akivaizdžiu katalizatoriaus nebuvimu“.

Šiandien tokie pjovimai reiškia ne ką kitą, o kad reikės naujo arba naudoto katalizatoriaus, kad praeiti technikinę apžiūrą.

KAS YRA VEIKIANTIS KATALIZATORIUS?

**************

Sveikas katalizatorius dar nereiškia, kad jis yra veikiantis. Tą galite taip pat sužinoti nuvažiavę į techninės apžiūros centrą, kur visada matuojamas CO (anglies monoksido) kiekis išmetamosiose dujose.

Jeigu katalizatorius užsikišęs, liambda zondas (paskaitykit) negalės padėti ECU variklio valdymo blokui parinkti optimalų benzino ir oro kiekį, kuris degdamas turi sudegti kuo idealiau. Kitaip – neteršti aplinkos, arba teršti minimaliai – leistina norma…

Taigi, veikiantis katalizatorius (paskaitykit) – vienas pagrindinių veiksnių, leidžiantis neprasilenkti su leistina CO norma. Todėl šioje vietoje greičiausiai reikės naujo katalizatoriaus. Nes naujas ir naudotas labai dažnai mažai kuos skiriasi savo kaina. Ir jeigu jau planuojate važinėti dar bent iki kitos technikinės patikros – nėra kalbos, kad geriau ir protingiau pirkti naują katalizatorių.

KOKIA KATALIZATORIAUS KAINA?

Pats aktualiausias klausimas. Ir žinoma pats įdomiausias. Nauji katalizatoriai (žiūrėkit) – nuo naudotų arba tinkamų tik supirkimui kai kada skiriasi tik keliasdešimčia eurų, o kartais ir šimtais. Viskas priklauso nuo to – kokį markę ar modelį vairuojate.

Tačiau yra vienas įdomus dalykas – tai Dpf filtrai (skaitykite) Labai dažnai naujuose automobiliuose, kurie varomi dyzelinu, katalizatorius ir suodžių filtras būna viename bakelyje. Ir parsiduoda jie kartu, o ne atskirai. Svarbiausia, kad yra tam tikrų modelių, kuriems dpf fap filtrai kainuoja net virš 2000,- Eurų. Neišsigąskit, kalba eina apie originalius suodžių filtrus – juos perka tik tie, kas gali sau tai leisti.

Leave a Reply

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *