DPF FILTRAI – KĄ SU JAIS DARYTI? IŠPJOVIMAS / IŠPROGRAMAVIMAS – AR NAUJO PIRKIMAS?

Kalba eina apie dyzelinių automobilių katalizatorius, kuriuose viename bakelyje yra ir dpf filtras. Dpf filtrai skirti sulaikyti į aplinką išmetamus suodžius, kurie yra pagrindiniai ir labiausiai aplinką teršiantys dyzelių degimo metu susidarantys skilimo produktai. Šių kietųjų dalelių filtrų tarnavimo laikotarpis labai priklauso nuo važiavimo stiliaus ir aplink variklį funkcionuojačių agregatų teisingo veikimo.

TECHNINĘ APŽIŪRĄ GALIMA PRAEITI! BET TIK SU JUVELYRIŠKAI ATLIKTU KATALIZATORIAUS AR DPF FILTRO IŠPJOVIMU

Nesvarbu ar tai bus katalizatoriaus išpjovimas, ar tai bus Dpf suodžių filtro pašalinimas su išprogramavimu – pagrindinis veiksnys, lemiantis sklandų TA apžiūros praėjimą – yra „apatinis“ – tai yra idelaus išpjovimo darbas. Jeigu po atlikto išpjovimo, vizualiai konstrukcija nėra pažeista, jums niekas neturi teisės padadryti įrašo „Pažeista IDS konstrukcija“. Nes pažeista konstrukcija – tai matomos virinimo siūlės neleistinose vietose.

UŽSIKIMŠO KATALIZATORIUS/DPF SUODŽIŲ FILTRAS? AR GALIMA PAŠALINTI IR IŠPROGRAMUOTI?

Jeigu jūsų automobilis pagamintas nuo 2005 metų, greičiausiai turėsite tokį malonumą, kaip Dpf suodžių filtro užsikišimas. Apie tai atskira tema – paskaitykite. Tikrai bus įdomu:

Dpf filtro pašalinimas išprogramavimas

KODĖL DPF FILTRO IŠPROGRAMAVIMAS ATRODO TOKS BAISUS? IR KIEK KAINUOJA DPF FILTRO PAŠALINIMAS?

Taip… Yra daug nuomonių šiuo klausimu. Gaila, tačiau nuomonę šiais laikais formuoja internetas. Daugelis baiminasi, kad programinis Dpf Fap filtro išjungimas gali sugadinti variklio valdymo bloką ECU – kompiuterį. Kitiems kyla klausimas – ar suodžių filtro išpjovimas nepakenks varikliui kažkokiu neaiškiu būdu. Bet daugiausiai yra klausimų – „Kaip bus su technikine apžiūra po dpf filtro išprogramavimo?“ Taigi, suodžių filtro  išprogramavimas – visada rodosi lyg „mistinis“ automobilio remontas, po kurio jūsų mašinos laukia baisi nežinia.

PASIKLAUSTI DPF FILTRO KAINOS

katalizatoriaus kaina Kaune Vilniuje

Tel.: + 370 601 47 242

GERAS/BLOGAS KIETŲJŲ DALELIŲ FILTRO IŠJUNGIMAS

Jeigu jau nutiko taip, kad nusprendėte pašalinti šį paskutinių penkiolikos metų išradimą, reikės susirasti, kas gerai išpjauna ir išprogramuoja dpf filtrą. Tačiau, kaip surasti ir kur ieškoti tokių meistrų? Atrodo pašalinti regeneracijos algoritmo procesus iš ECU gali kone kiekvienas autoelektrikas Kaune Vilniuje ar Klaipėdoje. Tačiau realybė yra kitokia, nes gerai tai gali padaryti tik keletas tikrų autoelektronikos specialistų Lietuvoje apskritai.

Kai žinai ką darai – gali padaryti gerai!

Tai reiškia, kad daugelis nežino, ką daro… Taip yra todėl, kad galima įsigyti netgi labai brangios įrangos, tačiau pačiam net nereikia nieko sugebėti. Keletos mygtukų paspaudimu galima išprogramuoti kietųjų dalelių filtrą naudojantis tam tikra programine įranga. Tačiau čia ir slepiasi visi „įdomūs automobilio“ variklio darbo nuotykiai, kartu su elektronikos „stebuklais“

Kai darbą atlieka – programa… proto nereikia

Todėl reikia labai gerai atsirinkti, kam patikėti šiuos darbus. Nes jeigu šis primityvus programavimo metodas bus su programinėmis klaidomis, automobilio variklio darbas bus ne tik nukrypęs nuo standarto, tačiau prasidės mechaninio nusidėvėjimo procesas. Jis nėra greitas ir pajaučiamas tik nuvažiavus ne vieną tūkstantį kilometrų.

Kai darbą atlieka „protinga galva“ – reikalingos žinios

Blogai atliktas dpf programavimas gali būti pastebėtas tik specialisto, kuris ECU žemėlapiuose ir lentelėse „nardo kaip žuvis vandenyje“. Tačiau surasti kur pati programa atliko pakeitimus be galo daug laiko reiklaujantis darbas.

Tiek, kiek galima sugaišti laiko ieškant klaidos, klientui gali kainuoti 5 kartus brangiau nei atstatyti originalią ECU valdymo programą ir atlikti dpf filtro išjungimą taip, kaip iš tiesų priklauso.

DPF/FAP SUODŽIŲ FILTRO IŠPROGRAMAVIMO NAUDA

Tiems, kuriems kyla klausimas „Ar apsimoka išprogramuoti dpf fap filtrą?“ Atsakysime keletu sakinių. Visų pirma, jeigu tvarkingai ir profesionaliai bus išjungtas kietųjų dalelių filtras bei meistriškai išimtas iš išmetimo sistemos fiziškai – nauda bus tokia:

  • Sumažėja kuro sąnaudos

Tiems, kurie turi klausimą „Ar sumažės kuro sąnaudos pašalinus dpf filtrą“ gali nusiraminti, nes jos tiek teoriškai tiek praktiškai, negali būti tokios pačios kaip filtrui esant automobilyje.

Paprastas pavyzdys būtų toks – paimkite pagalvę, prispauskite ją prie veido ir bandykite stipriai pūsti. Sutikite, nėra kažkas neįmanomo, tačiau reikia pasistengti… nes pagalvė trukdo… Variklis taip pat stengiasi nugalėti šitą pasipriešinimą. Tam atiduodama energijos. O energija – tai kuro sąnaudos!

Kiek sumažėja kuro sąnaudos išėmus suodžių filtrą? Pasakysime paprastai ir aiškiai. Daugiausiai ekonomijos pajaučia Toyota automobiliai. Kitaip sakant tie modeliai, kurie turi papildomą penktą purkštuką.

Kam reikalingas penktas purkštukas dyzeliniuose automobiliuose? Ogi tam, kad būtų įmanoma kuo geriau atlikti suodžių filtro regeneraciją. Kitaip sakant suodžių filtro išdeginimą.

  • Turbina tarnaus 3 kartus ilgiau

Šitą pasipriešinimą labiausiai jaučia turbokompresorius. Jeigu kietųjų dalelių filtras yra paskutinė išmetamųjų dujų stotelė (neskaitiant toliau einančių išmetimo bakelių), tai prieš jį dar stovi ir katalizatoriai – to reikia nepamiršti.

Taigi turbina turi įveikti keletą katalizatoriaus filtrų ir dažniausiai besikemšantį dpf filtrą. Turbinos atraminiai guoliai – pati jautriausia vieta turbinoje. Ir kaip tik jie turi „pakęsti“ visą šitą atgal skriejančią išmetamųjų dujų bangą.

Dar vienas įdomus dalykas – tai, kad pati turbina gali sugadinti visą suodžių filtro mechanizmą. Apie tai, kaip genda turbinos ir dėl ko, galite paskaityti čia: Turbinų remontas – http://www.turbinuservisas.lt

Tikrai rasite vertingos informacijos ir apie grandininius gedimus ypač dyzelinių variklių sistemose

  • Katalizatorius taip pat mažiau teršis

O tai reiškia, kad kuo katalizatorius ilgiau išliks švarus, tuo turbina ilgiau tarnaus taip pat. Tarp katalizatoriaus ir suodžių filtro kartais yra labai nedidelis atstumas. Kalba eina, kai jie montuojami viename bakelyje.

Ne pirmos jaunystės Fap filtras ne tik pats kemšasi suodžiais, bet sugeba prinešti jų taip pat ir į katalizatoriaus korius. Neaišku, kodėl gamintojai sugalvojo tokią konstrukciją, tačiau tai greičiausiai buvo ne tik „kilnūs ir inžineriškai grįsti tikslai“

  • Didesnis variklio eksploatavimo resursas

Taigi palengvinus variklio darbą, pailgės ir jo tarnavimo laikotarpis. Na, o jeigu dar programiškai pašalinsime ir EGR vožtuvą, bei oro filtrą pakeisime į pralaidesnį – variklis tarnaus, kaip kad seno antikvarinio Mercedes Benz automobilio.

DPF SUODŽIŲ FILTRAI PAGAL MODELĮ:

(Pasirink savo ir žiūrėk ką mes pasiūlysime)

AUDI A4 A6 A8 Q5 Q7 A3 IR KT. DPF SUODŽIŲ FILTRAS – GALIMAS VALYMAS. DPF IŠPROGRAMAVIMAS IR IŠJUNGIMAS
ALFA ROMEO DPF SUODŽIŲ FILTRAS – GALIMAS VALYMAS. DPF IŠPROGRAMAVIMAS IR IŠJUNGIMAS

BMW DPF SUODŽIŲ FILTRO VALYMAS ARBA IŠĖMIMAS/IŠPROGRAMAVIMAS/PAŠALINIMAS

CHEVROLET CAPTIVA IR KITŲ MODELIŲ DPF/FAP FILTRO VALYMAS/IŠPROGRAMAVIMAS

CITROEN DPF KIETŲJŲ DELEIŲ FILTRAS – VALYMAS, IŠPROGRAMAVIMO DARBAI ARBA NAUJAS

CHRYSLER SUODŽIŲ DPF FILTRAS – VALYMAS ARBA IŠPROGRAMAVIMAS

DACIA DPF

FIAT CHROME 1,9 JTD DPF FILTRO IŠĖMIMAS ARBA VALYMAS

FORD DPF 2,0 2,2 DYZELIO FILTRAI KIETŲJŲ DALELIŲ FILTRO IŠPJOVIMAS, VALYMO PASLAUGOS ARBA NAUJO KAINA

HYUNDAI SUODŽIŲ FILTRAS NAUJAS ARBA NAUDOTAS. VALYMAS ARBA IŠPROGRAMAVIMAS

HONDA ACCORD CRV – NAUJAS DPF IŠPROGAMAVIMO BŪDAS JAU EGZISTUOJA IR ŠIAM MODELIUI

JEEP CHEROKEE DPF FAP FILTRAS IR JO PAŠALINIMAS BEI PLOVIMAS (LABAI RETAS VARIANTAS)

LAND ROVER DISCOVERY, RANGE ROVER SUODŽIŲ FILTRO IŠJUNGIMAS/ŠALINIMAS ARBA VALYMAS

MAZDA 3, 5 IR KITŲ MODELIŲ DPF FILTRAS SU PROGRAMAVIMU IR IŠPJOVIMU ARBA VALYMAS

MERCEDES BENZ DPF FILTRAS NAUJAS AR NAUDOTAS? KAINA VALYMO IR PAŠALINIMO?

OPEL 1,9 2,0 ZAFIRA MERIVA ASTRA INSIGNIA SIGNUM DPF FILTRAI IR JŲ IŠPROGRAMAVIMAS

PEUGEOT DPF FILTRAI IR JŲ PROGRAMINIS IŠJUNGIMAS. VALYMO KAINOS KLAUSKITE.

RENAULT KATALIZATORIAUS 1,9 2,0 DPF VALYMAS ARBA IŠĖMIMAS

SAAB KATALIZATORIAUS 1,9 3,0  DPF  VALYMAS AR IŠJUNGIMAS

SEAT SKODA KATALIZATORIAUS 1,9 2,0 DPF VALYMAS ARBA IŠĖMIMAS

SUBARU KATALIZATORIAUS 2,0 DPF VALYMAS ARBA IŠĖMIMAS
SUZUKI KATALIZATORIAUS  DPF VALYMAS ARBA IŠĖMIMAS
TOYOTA COROLA AVENSIS YARIS VERSO AURIS IR KT KATALIZATORIAUS 2,2 2,0 1,4 DPF VALYMAS ARBA IŠĖMIMAS IŠPROGRAMAVIMAS
VOLKSWAGEN GOLF PASSAT MULTIVAN TIGUAN IR KT  KATALIZATORIAUS 1,9 2,0 DPF VALYMAS ARBA IŠĖMIMAS
VOLVO KATALIZATORIUS 1,6 2,4  DPF SUODŽIŲ FILTRAS IR JO PAŠALINIMAS ARBA PLOVIMAS/VALYMAS